روزنامه سان: کریس می خواهد به یونایتد بازگردد

گزارش منتشره در این روزنامه انگلیسی حکایت از آن دارد که سران رئال حاضرند تابرای پیشنهادات بالاتر از 150 میلیون یورو برای کریس پای میز مذاکره بنشینند

 

 

ahkp

روزنامه انگلیسی سان در شماره روز یکشنبه اش به این نکته اشاره کرده که کریستیانو رونالدو در نظر دارد تا رئال مادرید را ترک کرده و به منچستریونایتد بازگردد. تیمی که از نظر کریس برایش مثل خانه اش است.

 این  خبر در حالی منتشر شده که سه روز قبل از آن درقرعه کشی رقابت های مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد که این دو تیم باید در این مرحله مقابل یکدیگر قرار بگیرند و پس از آن هم سرالکس فرگوسن به تمجید از عملکرد رونالدو در این باشگاه انگلیسی پرداخت.

 

البته روزنامه سان در گزارش خود که در روزنامه های مادریدی آ.اس و مارکا نیز بازتاب داشته به این نکته اشاره کرده  دراین مسیر سختی های زیادی از جمله مسائل مالی وجود دارد وبه این نکته اشاره شده که بند جدایی زودهنگام رونالدو از رئال هزار میلیون یورو است؛ هرچند که سران مادریدی حاضرند تا برای پیشنهاداتی بالاتر از 150 میلیون یورو برای کریس، پای میز مذاکره بنشینند.

لازم به ذکر است که سران رئال در سال 2009 برای جذب رونالدو مبلغ 96 میلیون یورو به باشگاه یونایتد پرداخت کرده بودند.دیگر مشکل پیش رو این است که انتخابات ریاست باشگاه مادریدی در راه است و درصورت جدایی، پرس ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شود و همین ممکن است مانع از فروش رونالدو در ماه های آتی شود. این درحالی است که خود رونالدو هم یکی دوباری به سران یونایتد چشمک زده :«باشگاه ایده آل یک بازیکن تیمی است است که او بیش از همه بازیکنان مجبوب باشد و نه در جایی که او هم یکی دیگر از ستاره های تیم باشد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ